علل آتروفی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

علل آتروفی کلیهآتروفی کلیه اشاره به تعدادی از دلایل را برای از دست دادن نفرون نرسیدن خون کافی و کلیه ها. آتروفی کلیه بیماران را رنج می برند علائم متفاوت است.

طب غربی معتقد است که شایع ترین علت آتروفی کلیه های مختلف بیماری های مادرزادی و یا اکتسابی از پارانشیم کلیه، بیماری های ثانویه کلیه، پیلونفریت مزمن، منجر به حجم کلیه کاهش می یابد، تابع کاهش می یابد. همچنین، علل شایع تر از تنگی شریان کلیه، انسداد طولانی ادراری، ترومبوز شریان کلیوی و آمبولی، نفروپاتی ریفلاکس، سل کلیوی از بین بردن نیست.

شایع ترین علت منجر به آتروفی کلیه از تنوع بیماری های مادرزادی و یا اکتسابی از پارانشیم کلیه، بیماری های ثانویه کلیه، پیلونفریت مزمن، منجر به حجم کلیه کاهش می یابد، تابع کاهش می یابد. همچنین، علل شایع تر از تنگی شریان کلیه، انسداد طولانی ادراری، ترومبوز شریان کلیوی و آمبولی، نفروپاتی ریفلاکس، سل کلیوی از بین بردن نیست.

طب چینی معتقد است که رژیم غذایی ناسالم آتروفی کلیه، اختلال خلقی ناشی از ضعف معده و طحال. معده و طحال حاکم رژیم غذایی هضم، جذب مواد غذایی، زمانی که ضعف طحال و معده خواهد شد از دست دادن اشتها، و سایر علائم آتروفی کلیه. عادات بد مانند مصرف بیش از حد الکل (ارواح)، چای، قهوه و یا می توانید مواد غذایی را هضم کند، و غیره، که ممکن است در آسیب به مخاط معده منجر به نوبه خود و در نتیجه التهاب معده سطحی آتروفی کلیه. flabbiness تابع پیلور، ریفلاکس معده و روده و صفراوی از طریق پیلور را به داخل معده، آن را به مخاط معده، معده آسیب مخاط آستانه تحریک، به نوبه خود و در نتیجه آتروفی کلیه گاستریت سطحی است.

در حالی که ما می تواند علل مادرزادی را کنترل کنید، اما ما می توانیم توسعه این بیماری از طریق درمان، حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه تسهیل،.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,داروی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 4629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: